Dag zestien
Je lijf is geen magnetron
Misschien hoopte je ergens stiekem op een groot WOW-moment.
Na drie dagen Omega 3 en ineens een compleet nieuw lijf.
Maar zo werkt herstel bijna nooit.
Je lijf bouwt van binnen laag voor laag opnieuw op. Nieuwe celwanden, meer rust in je zenuwstelsel en minder interne brandjes. En dat proces gaat niet op de snelheid van jouw magnetron
De eerste veranderingen zijn vaak klein.vVeel mensen missen die signalen omdat ze wachten op vuurwerk. Terwijl herstel meestal begint als zachtheid.
Een systeem dat lang op reserve heeft gedraaid, wil eerst veiligheid voelen.
Daarvoor heb je buwstoffen, veel bouwstoffen en daarna komt de rust. Dan pas krijgt je lijf ruimte om echt op te bouwen en reserves aan te leggen
Dus als je denkt:
“ik voel nog niet mega veel…” kijk dan eens subtieler, want vaak verandert er al meer dan je denkt.
Stuur me gerust een berichtje, dan kijken we samen waar jouw lijf nu staat.