Dag negentien
Veel mesnen slapen wel, maar herstellen niet!
En dat merk je niet altijd midden in de nacht. Je merkt het de volgende ochtend.
Een zwaar lijf, alsof je batterij maar tot 42% is opgeladen.
Omega 3 is geen slaapmiddel, absoluut en gelukkig niet.
Maar als je systeem minder interne ruis heeft, kan je lijf makkelijker zakken. Minder vuur vanbinnen, minder gedoe op celniveau en meer ruimte voor herstel.
En dát is waar goede slaap om draait en Omega 3 is daar de hulpmotor van.
Dan maak je niet alleen uren maken, maar wakker worden met het gevoel: oké, ik ben er weer.